Viteza
12.09.2022De ce contează viteza paginilor: 12 studii de caz
Viteza paginii contează, mai ales că Core Web Vitals este acum un factor de clasificare pentru Google. Cercetările efectuate pe site-uri precum Amazon, Vodafone, Yelp și Ebay arată că până și milisecundele pot afecta rata de respingere, rata de conversie și, în cele din urmă, rezultatele dvs. financiare.
12.09.2022Studiu Amazon: fiecare 100ms de întârziere la încărcarea unei pagini costă 1% din venituri
În 2006, liderul mondial în domeniul vânzărilor online, Amazon, a descoperit că fiecare 100 ms de timp suplimentar de încărcare a paginii îi costă 1% din vânzări. Cu alte cuvinte, dacă un site se încarcă mai greu cu 2-3 secunde decât ar trebui, compania care deține site-ul pierde 20-30% din vânzări.
25.08.2022Cum Rakuten 24 a marit veniturile pe vizitator cu 53,37% și rata de conversie cu 33,13%, prin accelerarea site-ului și optimizarea calității interacțiunii cu utilizatorii.
Rakuten 24 este un magazin online care colaborează atât cu mari producători internaționali, cât și cu producători naționali de bunuri de consum, oferind o gamă largă de produse esențiale, inclusiv produse medicale, băuturi, produse pentru animale de companie, produse pentru copii și multe altele. Acest magazin este oferit de Rakuten Group, Inc. - un lider global în domeniul serviciilor online, și este printre cei mai buni pe platforma sa de piață digitală din Japonia.
25.08.2022Studiul Google privind impactul vitezei de încărcare a paginilor asupra ratei de eșec.
În prezent, este esențial ca dezvoltatorii de site-uri web și agenții de marketing să dezvolte interfețe web rapide în toate industriile. Oamenii doresc să își plătească rapid facturile pe site-urile financiare, să obțină rezultate rapide atunci când consultă recenzii de apartamente, recenzii de mașini, recenzii de produse, să vizualizeze articole imediat ce dau clic pe un link. Iar dacă viteza interfețelor web este prea lentă - aceștia vor părăsi site-ul și vor pleca, iar afacerea va pierde potențiali clienți.
24.08.2022Cum a îmbunătățit Renault ratele de respingere și conversiile prin măsurarea și optimizarea metodei Largest Contentful Paint.
Această postare explică modul în care Renault și partenerul său global de date Fifty-Five au abordat măsurarea și optimizarea Core Web Vitals. Echipa a analizat datele privind 10 milioane de vizite pe paginile lor de destinație și a descoperit o corelație puternică între cea mai mare redare a conținutului și conversii și și-a dublat eforturile de optimizare. Din acest articol, vom înțelege cum au orchestrat echipele eforturile de optimizare.
15.07.2022Modul în care GoDaddy Websites + Marketing a îmbunătățit cu 75% indicatorii cheie ai ciclului de viață web al clienților.
Un exemplu de modificări pe care GoDaddy le-a implementat pentru a îmbunătăți performanța a milioane de site-uri web, ajutându-le să atingă un nivel ridicat al PageSpeed Insights și Core Web Vitals.
13.07.2022Magazinul de bunuri de lux Farfetch obține rate de conversie mai mari cu ajutorul îmbunătățirilor Core Web Vitals
Modul în care un retailer de modă online a comparat Core Web Vitals și indicatorii de performanță cu indicatorii de afaceri, a observat o creștere a indicatorilor cheie de performanță și a creat un "Calculator de performanță a cazului de afaceri" pentru luarea deciziilor privind produsele și cultura performanței.
17.05.2022Jumia arată o creștere de 33% a ratei de conversie, de 12 ori mai mulți utilizatori pe PWA-uri
Jumia, cel mai important site de comerț electronic din Africa, a arătat drumul său către Progressive Web App (PWA) în 2016, descriind modul în care a oferit utilizatorilor o experiență asemănătoare cu cea a unei aplicații, cu capabilități web moderne. De atunci, PWA s-a dovedit a fi mai mult decât un cuvânt la modă - Jumia îl folosește acum de facto pentru dispozitivele mobile. Aceștia au integrat PWA-uri în multe dintre operațiunile lor, inclusiv în Jumia Travel.